آموزش رایگان بازاریابی و فروش اصول، تکنیکها و روشها نوین | networkmarketingteam
گفتیم که بازاریابی به زبان ساده، هنر ارائه محصولات یا خدمات شرکت به مشتری برای جذب آن است. ما انواع روشهای بازاریابی را داریم که میتواند به صورت آنلاین یا آفلاین انجام شود. دقت داشته باشید که فروش، بازاریابی و تبلیغات سه اصطلاحی است که همپوشانی زیادی دارند اما متفاوت از یکدیگرند.
- یک اینکه میتوانید یک کسبوکار کوچک شخصی – مثلاً سایت فروشگاهی – راه بیندازید و چیزهایی را که بلدید، اجرا کنید.
- زیرا تنها از این طریق میتوانند مخاطب بیشتری جذب نمایند و از سایر رقبا پیشی بگیرند.
- یک بازاریاب خوب به چیزهایی که از قبل میداند پایبند نیست، همیشه سعی میکند قدم به قدم پیشرفت کند.
- با دنبال کردن درسنامههایی که به شما ارائه کردیم میتوانید اصول مارکتینگ را در دنیای امروز یاد بگیرید.
به خاطر اهمیت آمیخته بازاریابی در آموزش مارکتینگ اگر بخواهیم این بحث را بیشتر توضیح بدهیم، نیاز به مجموعهای از مقالات در قالب درسنامه خواهیم داشت. درسهای آموزش اصول بازاریابی دیدار در بیست و پنج قسمت تدوین شده است. اگر میخواهید به یک فروشنده موفق و بازاریاب حرفهای تبدیل شوید و الفبای بازاریابی را یاد بگیرید، با ما همراه باشید. با کلیک کردن روی لینک هر درس میتوانید با ترتیب انتخابی خودتان درسها را یاد بگیرید.
مدیریت فروش
همچنین در «بازاریابی برای کسبوکارها» ایدهها و روشهای متنوعی برای بازاریابی و تبلیغات کسبوکارهای مختلف مثل سالن زیبایی، بانکها، گلفروشیها و… را توضیح دادهایم و مثال زدهایم. میتوانید با شرکت در دورههای طولانی و تخصصی کل بازاریابی را از ریشه یاد بگیرید یا یکی از زیرشاخهها مثل بازاریابی محتوایی را انتخاب کنید و در آن سرآمد شوید. هرجایی که پای محصول و مشتری وسط باشد، سروکلهٔ بازاریابی هم پیدا میشود؛ حالا محصول میخواهد کالای فیزیکی باشد یا یک ایده. طبق تعریف بازاریابی، ما قرار است نیازهای بازار هدف را شناسایی و بهشکلی سودآور، آنها را رفع کنیم. استفاده از بازاریابی پنهان میتواند ریسکهایی نیز به همراه داشته باشد. اگر مخاطب متوجه شود که در حال فریب خوردن است، ممکن است اعتماد خود را به برند از دست بدهد.
تفاوت بازاريابی و فروش
نکته مهم این است که برای داشتن یه بازاریابی موفق باید به تمام این مراحل که نشان دهنده نحوه بازاريابی هستند، توجه کنید. شما میتونید مبلغ دوره رو توی دو قسط به فاصله یک ماه پرداخت کنید. برای اطلاعات بیشتر به کارشناسای پشتیبانی ما تیکت بزنید یا با شماره اعلام شده تماس بگیرید.
بعدش قدم به قدم به شما نوشتن محتواهای بینقص رو آموزش میدیم که خودش یکی پر تقاضاترین شغلهای بازاره. از گذشته تا الان ۵ تا فلسفه یا دیدگاه اصلی برای کسب و کارها به وجود آمده است. خیلیها در ایران از کسب و کارشان را با فلسفههای قدیمی مارکتینگ پیش میبرند و خیلی کم رشد میکنند. درسهای آموزش بازاریابی دیدار، به عنوان جامعترین الفبای بازاریابی، برای همه افراد و علاقهمندان به مباحث فروش و بازاریابی (از سطح مبتدی تا پیشرفته) مناسب است. در این درسنامه، اصول بازاریابی را قدم به قدم به زبان ساده یاد میگیرید.