اداره رفتار مالی بریتانیا مهلت اجرای قوانین بازاریابی تازه خود را تمدید کرد ارزدیجیتال
به همین دلیل است که گوشیهای موبایل پل ارتباطی قوی شما با آنها هستند. در میان تمام استراتژیهای بازاریابی موبایلی، اس ام اس مارکتینگ بیشترین بازدهی را دارد. این روش میتواند به عنوان یک مکمل عالی در کنار استراتژی شبکههای اجتماعی شما قرار گیرد.
- چه کسی قوانینی را برای بازاریابی پیامکی را ایجاد کرده است؟ وقتی نوبت به ارسال پیامک تجاری میرسد، چندین مرجع ناظر وجود دارند که قوانین را تعیین میکنند.
- بازاریابی از طریق پست الکترونیک مقوله ی جدیدی است ، اصول ، قواعد و قوانینی دارد که رعایت آنها امری ضروری و اجباری است .
- هر زمان که قصد داشتید محصولات بیشمار، خدمات، ایدهها و غیره را در تحت یک برند به فروش برسانید، به یاد داشته باشید که مشتریان، دچار سردرگمی میشوند و از ارزش برند شما نیز کاسته خواهد شد.
- مقاله خیلی خوبی بود.مدیریت بازاریابی مدرن این روز ها لازمه ی هر کسب و کاری است.
قدرت محتوا و بازاریابی شبکههای اجتماعی تاثیر غیر قابل باوری بر رابطهی شما و مخاطبتان دارد. این مقررات در حالی است که تعداد دارندگان کریپتو در بریتانیا در یک سال بیش از دو برابر شده است و به حدود 5 میلیون بزرگسال که داراییهای کریپتو دارند رسیده است. نظرسنجی FCA نشان داد که 40٪ از پاسخ دهندگان دارایی های رمزنگاری شده را به عنوان یک قمار خریداری کرده اند و حدود 30٪ از سرمایه گذاری های کریپتو خود ابراز پشیمانی کرده اند. تمرکز FCA بر بازاریابی کریپتو به دنبال اقدامات اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه صرافی های مختلف رمزنگاری است. در حالی که هدف FCA محافظت از سرمایه گذاران است، نیاز به ایجاد تعادل برای جلوگیری از سرکوب نوآوری در فضای سکه دیجیتال و بلاک چین را تایید می کند. و این همان چیزی است كه كمتر شركت یا سایت تبلیغی اینترنتی زحمت رعایت آن را به خود داده است.
بر تاثیرگذاری پیامهایتان تمرکز کنید
تیم وبلاگ نویسی رسانه های جدید اوباما توسط کوین فلین، متخصصی که از گروهی از مبارزان آنلاین مستقر در شیکاگو آمده بود، هدایت می شد. فلین وبلاگ هایی را برای 15 ایالت ایجاد کرد که هر وبلاگ حاوی محتوای دقیق و بومی سازی شده بود. با کمال تعجب، بسیاری از مسافران یک جهش ایمانی انجام دادند و این پیشنهاد را پذیرفتند. این افراد همچنین موافقت کردند که مدافع رسانه های اجتماعی کمیسیون گردشگری شوند و ماجراجویی های خود را در کانادا در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. برنامه «ارتقا به کانادا» کمیسیون گردشگری کانادا یک کمپین رسانههای اجتماعی مبتکرانه و متهورانه بود که به کشور در میان بازار رقابتی مسافرتی جهشی داد. از سوی دیگر، شرکتهای هوشمند میدانند چگونه از قدرت رسانههای اجتماعی برای خود استفاده کنند.
۳) بهسادگی میتوانید مشتریان را با توجه به سن، مکان و رفتار خریدشان دستهبندی کنید
اگر تمام فکر و ذکرتون رو به پیشبرد و ارائهی مستقیم محصولات یا سرویس اختصاص بدین، قطعا افراد ارتباطشون رو با شما قطع میکنن. ارزش مهمترین فاکتوری هست که در بازاریابی شبکههای اجتماعی و محتوا باید مدنظر داشته باشین. به این فکر کنین که محتوای شما چه چیزی رو به مخاطب میده و چه دانشی رو به داشتههاش اضافه میکنه و یا مخاطب در ازای وقتی که برای خوندن محتوای شما اختصاص میده، قراره چه چیزی جدیدی به دست بیاره. برخلاف سایر رسانهها، شبکههای اجتماعی از قابلیت “تاثیر متقابل” برخوردار هستن. ارتباط در شبکههای اجتماعی بصورت دو طرفهست و وجه تمایز شبکههای اجتماعی با سایر رسانهها هم در همین هست. موفقیت در بازاریابی شبکههای اجتماعی و محتوا، بیش از صحبت کردن، به گوش دادن نیاز داره.
ارتباط با ما
در یکی از مقالات اخیر راه مدیران با عنوان «بهترین زمان برای تماس تلفنی چه ساعتی از روز است؟» به طور کامل توضیح دادیم که در چه ساعاتی از روز، بهره وری بازاریابی تلفنی بیشتر است. به طور مثال نمودار زیر که طبق تحقیقاتی از موسسه RingDNA ترسیم شده، نشان میدهد که همیشه بهترین زمان برای بازاریابی تلفنی، صبح نیست. بلکه افراد در ساعات نزدیک به تایم ناهاری، تمایل بیشتری به پاسخ دادن تلفن خود نشان میدهند. پس به عنوان اولین مورد از قوانین بازاریابی تلفنی، زمان درست تماس تلفنی با مشتریان را مدنظر قرار دهید.