دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟به زبان ساده و کامل دیجیتالینگ | networkmarketingteam

دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟به زبان ساده و کامل دیجیتالینگ | networkmarketingteam

از زمان ورود اینترنت به زندگی عادی مردم تا امروز، کمی بیشتر از ۳۰ سال، بازاریابی دیجیتال هم متولد شده است و تا امروز تنها تغییری که داشته است، افزایش تنوع و گستردگی آن با پیشرفت و گسترش فناوری بوده است. مثلاً به یک نمونه در تصویر زیر نگاه کنید که با تغییر تصویر و عنوان، نرخ کلیک چند برابر شده است. در کنار این تغییر، زمان بهینه‌سازی متوجه شدیم نرخ پاسخگویی لیدها کم است؛ یعنی تعداد افراد زیادی فرم را پر می‌کنند، ولی کیفیت ندارند.

  • به طور معمول هدف از بازاریابی ویدیویی، تبلیغ و معرفی یک برند یا کسب‌وکار یا محصول است.
  • با استفاده از تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ می‌توان به تمام افراد در یک محله دسترسی پیدا کرد، در حالی‌که استفاده از روش‌های قدیمی مانند پخش کردن تراکت‌های تبلیغاتی در یک محله ممکن است چندان ساده یا مؤثر نباشد.
  • آنها مدیر یک وب‌سایت هستند و فقط می‌خواهند راهی برای بازاریابی در فضای دیجیتال پیدا کنند.
  • بهره گرفتن از روش‌های دیجیتال مارکتینگ علاوه بر ایجاد دسترسی بهتر به مخاطبان بین‌المللی، دسترسی به مخاطبان محلی را نیز ساده‌تر می‌کند.
  • یکی از ساده‌ترین و در عین حال قدرتمندترین دارایی‌های بازاریابی دیجیتال درونگرا، وبلاگ است که نیاز مشتری را به طور کاملا حرفه‌ای برطرف می‌کند.

مارکترها تنها می‌توانند بر اساس آمارها و داده‌های موجود درباره تعداد محدودی از افرادی که تلویزیون تماشا می‌کنند، تا حدودی مخاطبان را هدف‌گذاری کنند. دسترسی آنلاین به مخاطبان در تمام جهان، فرصت‌های زیادی برای رشد و توسعه کسب‌وکارها ایجاد می‌کند و ترکیب دسترسی جهانی و دیده شدن توسط گستره بزرگی از مخاطبان، فرصتی عالی برای رسیدن به موفقیت است. نکته اصلی که در برنامه‌ریزی برای استراتژی دیجیتال مارکتینگ باید به آن توجه کنید این است که در فضایی فعالیت کنید که دنبال‌کنندگان شما از پیش در آن فعالیت داشته‌اند. با استفاده از بازاریابی موبایلی، شما می‌توانید به مخاطبان خود در هر زمان و مکانی دسترسی داشته باشید.

  دانلود كتاب کشکول شیخ بهایی | maktabdata

ایمیل مارکتینگ

گوگل، بینگ و یاهو به شما این امکان را می دهند تا با پرداخت هزینه، تبلیغات متنی و یا صفحات وبسایت شما، پیش از سایر وبسایت ها در نتایج موتورهای جستجو (SERPs) دیده شود. وبسایت هایی که از تبلیغات جستجوی پولی استفاده کرده اند، هنگام سرچ کاربران با نشانه AD،در اولین رتبه ها و پبش از نمایش وبسایت های دیگر، دیده می شوند. مانند هر استراتژی بازاریابی، هدف از بازاریابی محتوا جذب مخاطبانی است که در نهایت به مشتری تبدیل می شوند.

استراتژیست دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing Strategist)

در هر شبکهٔ اجتماعی محتوا متفاوت است؛ مثلاً در اینستاگرام و تیک‌تاک، محتوای اصلی ویدیو است و در ایکس (توییتر سابق) متن‌های کوتاه. حتماً تا الان حداقل با یکی از این روش‌های دیجیتال مارکتینگ مواجه شده‌اید. فکر می‌کنید دلیل اهمیت و گستردگی استفاده از بازاریابی دیجیتال چیست؟ در ادامه بررسی می‌کنیم. خدمات کاپریلا در دو بخش «ناشر» و «تبلیغ‌دهنده» به کاربران ارائه می‌شود نمونه‌ای از این تبلیغات را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که مجموعه بنرهای تبلیغاتی با اندازه و حجم کم را شامل می‌شود. این بنرها، به طور کامل با موضوع نوشته شده در وبلاگ – در اینجا «آموزش سئو خارجی» ـ مرتبط است. به صورت ایده‌آل نرخ پرش باید صفر یا نزدیک به صفر درصد باشد، اما در واقعیت این موضوع غیرممکن است.

سئو

اگر این مطلب را تا اینجا مطالعه کرده باشید، به خوبی می‌دانید که دیجیتال مارکتینگ چیست و برای اجرای بازاریابی دیجیتال چه استراتژی‌هایی را می‌توان پیاده‌سازی کرد. حال با شناخت این فرآیندها می‌خواهیم نحوه تنظیم استراتژی دیجیتال مارکتینگ را در ۵ گام بررسی کنیم. اگر شرکت شما اپلیکیشن موبایل هم داشته باشد و کاربران به کمک آن با شما یا خدمات و محصولات شما تعامل داشته باشند، این اپلیکیشن نیز در زیر چتر بازاریابی دیجیتال قرار می‌گیرد.

  قانون بازاریابی در ایران آراد برندینگ