سامانه مدیریت ارتباط با مشتری CRM از راه اندازی تا پیاده سازی نرم افزار- ستیران
مطالعه این مقاله دید شما را نسبت به نحوه ارتباط با مشتریان دگرگون میکند. آموزش سی آر ام به صورت گروهی، فردی یا مبتنی بر نقش، نه تنها نحوه عملکرد سیستم را نشان میدهد، بلکه به ارتقا سرعت و کیفیت گردش کار کلی سازمانی هم کمک خواهد کرد. در واقع، آموزش تیم های موجود در یک کسب و کار کمک میکند تا با استفاده از نرمافزار CRM در جهت دستیابی به یک هدف واحد با یکدیگر همکاری کنند. داشبوردهای نرمافزار CRM با اطلاعاتی مانند اطلاعات شخصی مشتری، اولویتها، سفارشهای اخیر، وضعیت این سفارشها یا تیکتهای خدمات مشتری به ارائه یک تجربه شخصی سازی ده کمک میکنند. با در اختیار داشتن این اطلاعات، نمایندگان فروش و کارکنان پشتیبانی به طور یکسان میتوانند فعال باشند و یک تجربه شخصی سازی شده را به مشتری ارائه دهند. این دادهها همچنین میتوانند برای شخصی سازی کمپینهای بازاریابی مورد استفاده قرار بگیرند – روشی اثبات شده برای جلب توجه مشتری.
- این سیستم باید تا حد ممکن از اتلاف وقت بکاهد و کمک کند تا ارتباطات رو در رو به فضای دیجیتال منتقل شوند.
- این توضیحات میتواند به اجرای CRM املاک در آژانس املاک شما کمک کند.
- نقش CRM در مدیریت بازاریابی تواناییهای منحصربهفردی را در زمینه هدفگیری مشتریان ایجاد میکند.
- با استفاده از دادههای موجود در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری می توانید به مشتریان فعلی، در مورد اخبار شرکت، پیشنهادات یا کمپینهای فروش اطلاع رسانی کنید.
- لازم است که استراتژیهایتان بر اساس نگاهی عینی به مشتریهای هدف و بازاری که در آن فعالیت میکنید، ایجاد شود.
یکی رویکرد نرم افزاری است که CRM را در یک نرم افزار خلاصه میکند و دیگری رویکرد سیستمی است که CRM را به عظمت یک سیستم میداند. نرم افزار CRM بستری ایجاد میکند که اطلاعات، سفارشات، نظر و پیشنهادات و هر آن چه به مشتری مربوط میشود در آن جای میگیرد. به نوعی نرم افزار CRM را میتوان یک پایگاه داده ی تفسیر شده دانست که داده های ورودی را به اطلاعات ارزنده تبدیل میکند.
ادغام CRM در سیستم فعلی
انجام این کار درک روشنی از اولویتها، نیازهای مشتری، فرآیند خرید آنها، چشمانداز رقبا، نحوهی درک برندتان و مزایای حاصل از وفاداری مشتریانتان به دست میدهد. به کمک این اطلاعات ارزشمند تا حد زیادی ریسک را کاهش داده و استراتژی بسیار موثرتری را به کار میگیرید. اگر تا کنون از نرم افزار های بازاریابی استفاده نکردهاید و قصد دارید با راه اندازی یک نرم افزار بازاریابی کارآمد به کسب و کار خود رونق بیشتری دهید، لازم است به نکات کلیدی در این زمینه توجه فرمایید.
تعرفه نرم افزار CRM
SAP شامل برنامههایی برای اتوماسیون نیروی فروش، قابلیت فروش و تجزیهوتحلیلهای پیشبینی شده است. از مزایای این CRM میتوان در استفاده، ابری بودن، پشتیبانی از مشتری، دارا بودن ویژگی اتوماسیون بازاریابی و بهروزرسانی در هر سه ماه اشاره کرد. این CRM فاقد امکان تطبیق با برنامه های شخص ثالث است و امکان ثبت و دریافت آفلاین سفارش را فراهم نمیکند. Freshsales یک نرم افزار CRM فروش است که از یک UI بسیار قدرتمند و زیبا بهره میبرد. از ویژگیهای منحصر به فرد این نرم افزار میتوان به ردیابی خودکار تعاملات مشتریان، اتوماسیون چرخه کاری بر اساس AI و ساخت تیمهای فعال برای بخشهای مختلف اشاره کرد. بخش دیگری از فعالیتهای شرکت پندیار در زمینه CRM، تهیه و انتشار مجموعه پادکستهای دنبالهدار است.
یکی از مزایای نرم افزار CRM که اغلب نادیده گرفته می شود این است که این نرم افزار اطلاعاتی را از طیف گسترده ای از منابع در کل کسب و کار شما جمع آوری می کند. و این به شما بینش عمیقی در مورد احساس مشتریان و آنچه در مورد سازمان شما می گویند، می دهد. بنابراین می توانید آنچه را که ارائه می دهید بهبود بخشید، مشکلات و شکاف ها را سریع شناسایی کرده و آن ها را برطرف کنید. علاوه بر این، ممکن است مشتریان از روش های متفاوتی با شما ارتباط برقرار کنند؛ تلفن، ایمیل و رسانه های اجتماعی.