قوانین بازاریابی تلفنی و 20 باید نبایدی که نیاز دارید بدانید

قوانین بازاریابی تلفنی و 20 باید نبایدی که نیاز دارید بدانید

بجای اینکه یک کسب و کار همه چیز فروش باشین، بهتره که روی یک حوزه تمرکز کنین و در اون حوزه به تجربه و تخصص برسین. استراتژی‌های متمرکز بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و محتوا که برای خلق برندی قدرتمند مورد استفاده قرار می‌گیرن، از استراتژی‌هایی که سعی دارن همه چیز رو به همه افراد قالب کنن، شانس موفقیت بیشتری دارن. همچنین در مراحل جذب افراد در شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای، معمولاً معرف شرکت، نوید هموار بودن مسیر فروش محصولات را داده و آن را بسیار ساده و آسان ترسیم می‌کند. این در حالی است که سرشاخه‌های این شرکت‌ها که برخی ازآن‌ها در گذشته از اعضای برجسته گروه‌های کلاهبرداری هرمی بودند، بهره زیادی از سهم فروش زیرشاخه‌های خود دریافت کرده و سود‎های نامتعارف و کلانی به دست می‌‎آوردند.

  • مقاله خیلی خوبی بود.مدیریت بازاریابی مدرن این روز ها لازمه ی هر کسب و کاری است.
  • صداقت را سرلوحه کار خود قرار داده و با پذیرش اشتباهات و نواقص، اعتماد را در نظر مشتری به وجود آورید.
  • هر زمان که قصد داشتید محصولات بی‌شمار، خدمات، ایده‌‌ها و غیره را در تحت یک برند به فروش برسانید، به یاد داشته باشید که مشتریان، دچار سردرگمی می‌شوند و از ارزش برند شما نیز کاسته خواهد شد.
  • این روش به شما امکان می‌دهد کسب و کار خود را به گونه‌ای بسازید که هم انعطاف‌ پذیر و هم با ثبات باشد؛ نه این‌که فقط از روی غریزه یا هر تکنیک بازاریابی جدیدی که نظرتان را به خود جلب کند، هدایت شود.
  • چه کسی قوانینی را برای بازاریابی پیامکی را ایجاد کرده است؟ وقتی نوبت به ارسال پیامک تجاری می‌رسد، چندین مرجع ناظر وجود دارند که قوانین را تعیین می‌کنند.
  • بازاریابی از طریق پست الکترونیک مقوله ی جدیدی است ، اصول ، قواعد و قوانینی دارد که رعایت آنها امری ضروری و اجباری است .
  تعریف بازاریابی Marketing چیست ؟ بازاریابی از دیدگاه 40 مدیر بازاریابی بین‌المللی | networkmarketingteam

اگر نیاز به صرفه جویی در متن دارید، به کوتاه نویسی‌های معروف پایبند باشید تا گیرندگان، پیام شما را درک کنند. به‌عنوان یک قاعده کلی، توصیه می‌کنیم از استفاده از کلمات اختصاری که با صدای بلند به کارمندان خود نمی‌گویید، اجتناب کنید. کافی نبودن منابع مالی را می توان یکی دیگر از دلایل انجام نشدن بازاریابی دانست، هر چند معمولاً این امر علت اصلی صورت نگرفتن فعالیتهای بازاریابی نیست (Sass, 2001 Zauha, 2001Shamel. 2002 نقل در شاپوری،1387). به یاد داشته باشید هرکس به چیزی جذب می شود که نخ هایی از آن را در دل خود دارد.

محصولات مرتبط

مصرف‌کنندگان سردرگم یا نامطمئن هیچ کاری انجام نمی‌دهند و مردم به‌ندرت بدون اینکه از آن‌ها درخواست شود، چیز مهمی‌می‌خرند. فقط به اشتراک گذاشتن محتوا در رسانه‌های اجتماعی، نتایج قابل‌ سنجش به دنبال نخواهد داشت. شما باید برای انجام فروش، مشتریان بالقوه را در مراحل مطلوب که باعث فروش می‌شوند، هدایت کنید. در واقع، شروع sms مارکتینگ حتی از بازاریابی ایمیلی یا رسانه‌های اجتماعی نیز آسان‌تر است. این سادگی به این دلیل است که شما نیاز به طراحی‌های پیچیده ندارید و تنها کافی است یک متن کوتاه و تأثیرگذار بنویسید که درون پیامک‌ها قرار بگیرد.

روانشناسی و موفقیت

مردم آگهی‌های شما را می‌خوانند، نامه‌هایتان را دریافت می‌کنند، برندتان را می‌بیند، شما را به‌صورت آنلاین پیدا می‌کنند، با محل کارتان تماس می‌گیرند یا از آن بازدید می‌کنند، از مسئول پذیرش یا کارکنانتان سوال‌هایی می‌پرسند و دیگر هیچ. مخاطبان و مشتریان معمولا فقط ظرف ۳ الی ۵ ثانیه می‌توانند تشخیص دهند آیا محتوای سایتی که پیش روی‌تان باز شده است،‌ همان چیزی است که به دنبال‌اش می‌گردند – یا این‌که نباید وقت‌شان را بیش از هدر دهند و سریع سایت‌تان را می‌بندند. در بازاریابی، غالبا به این مسئله “‌آزمون کور‌”‌ گفته می‌شود، و همین آزمون نشان داده است، اینفوگرافی‌ها یکی از بهترین ابزارها برای ارائه‌ی اطلاعات ارزشمند به مشتریان به شمار می‌روند.

  دیجیتال مارکتینگ چیست؟ آموزش بازاریابی دیجیتال متمم | networkmarketingteam

معقول، متین و آرام باشید و به تک تک کلماتی که ادا می‌کنید توجه کنید. باهوش باشید و به نقاط قوت محصول یا خدمت با توجه به نیاز مشتری اشاره کنید. از نام آنها استفاده کنید اما نه آنقدر زیاد که باعث اذیت آنها شود.