موفقیت در فروش و بازاریابی با تکنیک های ان ال پی شرکت تحقیقات بازار ایده
در زیر می توانید با گزارش بازاریابی و اهمیت آن برای کسب و کار خود آشنا شوید. کسب و کارهای بزرگ و شناخته شده نیز با استفاده از این روش در کنار کمپین های بازاریابی خود می توانند اثربخشی تبلیغات خود را بهبود ببخشند. در واقع مصرف کنندگان می بایست فقط آن را به صورت حضوری مشاهده کنند. اما کمی بعد که گوشی های هوشمند و شبکه های اجتماعی سربرآوردند، بازاریابی چریکی جای خود را در میان استراتژی های دیجیتال مارکتینگ پیدا کرد. اکنون شرکت های معتبر زیادی در سراسر دنیا از این روش بازاریابی استفاده می کنند. در گوریلا مارکتینگ از تعاملات شخصیِ مصرف کنندگان به صورت حضوری و یا در شبکه های اجتماعی استفاده می شود.
- از این رو، گروه بازاریابیتان باید به اندازهی مصرف کنندگانی که آنها را مورد هدف قرار دادهاید، فعال و هوشیار باشند – به این ترتیب، روش بازاریابیتان باید اصیل، مناسب، و متمرکز بر مشتری باشد.
- به عنوان مثال، هزینههای گزافی را برای تبلیغات بیلبوردی انجام میدهند، در حالی که برای ارسال دعوتنامه و جذب مشتری تمایلی به صرف هزینه ندارند!
- استفاده مجدد از محتوا یکی از کارآمدترین راه ها برای افزایش ترافیک محتوای شما است.
- درست است که صاحبان تلفن همراه هوشمند در طول 24 ساعت تقریبا همیشه آنرا چک میکنند، اما این به آن معنی نیست که شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید.
- شما به عنوان یک شرکت – به خصوص در وضعیت کنونی و تاثیرات مخرب همهگیری کرونا بر بازار – در مواجهه با مشتری نمیتوانید صدا و حضوری انعطاف ناپذیر از خود نشان دهید.
برخی از بازاریابها علاقه زیادی برای عجله کردن در ارائه پیشنهاد نهایی دارند. اساسا برخی مشتریها شاید قصد خرید نداشته باشید و صرفا به دنبال کسب اطلاعات از شما باشند. شاید بخواهند شرکت شما را بیشتر بشناسند و یا اینکه قصد داشته باشند در مرتبه نخست خریدی اندکی انجام دهند و شما را محک بزنند. سعی کنید قدم به قدم با مشتری حرکت کنید و هرگز سعی نکنید از او جلو بزنید.
چرا بازاریابی در صنعت ساختمان مهم است؟
اگر می خواهید تبلیغات شما منسجم و هدفمند باشد، تمام گرهها باید محکم و بهجا زده شوند. قطعا زمانی که شما از بازاریابی آنلاین استفاده می کنید، می خواهید میزان ارتباط با مشتریان و کاربران را افزایش دهید. با انجام این کار می توانید مشتریان احتمالی، مشتریان بالقوه و مشتریان بالفعل را از یکدیگر جدا کرده و برای هر یک استراتژی خاصی در نظر بگیرید. از ۳۰ سال پیش تا کنون، بازاریابی و فروش تغییرات زیادی داشته است. در آن زمان موتورهای جستجو یا سیستم عامل های اجتماعی وجود نداشت و همانطور که میدانید حتی اینترنت هم نبود. در حال حاضر استارت آپ ها در شروع کار میتوانند از تکینک های بازاریابی آنلاین، خلاق و موثر استفاده کنند.
تا جایی که میتوانید مشتری را اغوا کنید
میشل اوباما رویداد تور کتاب خود رو به یک نمایش بزرگ، با موسیقی پر جنب و جوش، یک معرفی ویدئویی جذاب و حتی حضور مصاحبه کنندگان مشهور تبدیل کرد. اگر مکانی برای شکایت یا تمجید از شما در اختیار مشتریان قرار ندهید به نظر می رسد افکار و عقاید آنها اهمیتی ندارد. به یاد داشته باشید حتی اگر مشتری با بیان نامناسبی به سراغ شما بیاید این یک فرصت عالی برای شما است که به صورت عمومی نشان دهید چقدر تمایل دارید یک اشتباه را برطرف کنید.
شما اگر بتوانید قدمت کسب وکارتان را با منفعتی که به مشتری می رسانید پیوند بزنید، تأثیر خیلی زیادی در جلب توجه مشتری خواهد داشت. هدف از هر تماس تلفنی و نتیجه مطلوب از آن را مشخص کنید، تصمیم دارید کالا یا خدمات خود را معرفی کنید یا قرار است از مشتری اطلاعات بگیرید. نتیجه دلخواهی را که از هر یک در نظر دارید با خود مرور کنید. پس به شما پیشنهاد می کنم که از یک هدفون برای صحبت کردن با مشتری استفاده کنید و حالت بدنی خودتان را به حالت بدنی یک فرد موفق تغییر بدهید. همان طور که اشاره شد، تن و لحن صدا هنگام مکالمه تلفنی، مهم ترین ابزار یک بازاریاب تلفنی محسوب می شود.